скачать презентацию

Наш подход к достижению коммуникационных целей клиентов основан на всестороннем анализе информации и кропотливой работе с текстами. Мы осуществляем десятки ежедневных контактов с ведущими российскими и международными СМИ в интересах наших клиентов и показываем высокую эффективность в конкурентной информационной среде.

Мы с особой тщательностью подходим к развитию нашей команды консультантов, делаем ставку на зрелых, высококомпетентных профессионалов, которые могут предложить разносторонний взгляд на ситуацию и выбор лучших решений на этапе планирования.

NEWS

Primum Agency for Corporate and Financial Communications plans to cooperate with Vyazemskiy & Zapolskiy communications bureau • 27.01.2012
Elena Kuznetsova conducted a master class at Moscow PRWeek 2011 • 29.09.2011
Natalia Mandrova was elected new president of the IABC Russian chapter • 26.09.2011

OUR EXPERT INSIGHTS

According to the head of Analytical Department of Primum Corporate and Financial Communications Agency Mrs. Alexandra Semenova, "Bank advertising will return to a quieter note and won’t aim at attracting spontaneous borrowers and depositors. Aggression has just finished and the banks do not face the task to stand out at any cost."

• 11.10.2009

MEDIA ARTICLES

Russian Financiers Change their Rating of Influence in Second Quarter of 2011 • 19.07.2011
Mrs. Natalia Mandrova Took Part in Round Table Conference "Role of PR in Development of Civil Society" • 31.05.2011
Rating of Influence in First Quarter of 2011 • 20.05.2011